You Decide – Party Item!

This week we have the choice to vote for an upcoming party item that will be coming in the next few month’s! The choices are Squid Lid, The Bucket and Old Boot. Take a look:

My favourite is the Old Boot, Thats what im voting for! Which one are you going to vote for? Leave a comment and let me know!

To vote for this upcoming party item, Click Here

j0sh95, Team Paintboy Member, http://j0sh95.com

Advertisements

14 Responses

  1. Squid Lid!! Its so cute 😀

  2. hey man i created this blog and its really awsome josh95 so can you plz help me get it noticed plz im begging you and its sponserd by team paint boy so thats good for you the link is

    http://khromeclubpenguincheats.blogspot.com

    please help me josh95

  3. the bucket is better -_-

  4. OMG!!! Squid Lid is SOOOOOOOO Cute!
    I am voting for Squid Lid!! :)~

  5. -I’m voting for the squid liid ! (:
    ByeByee ! (:

  6. VOTING FOR SQUID LID DUH!
    Its looks soooooooooo cool!

  7. the boot is not very good if you ask me!!!!!!!

  8. i love all of these but the squid is best, boot is next,bucket is last.

  9. I’m voting for the….”Drum roll please!”

    “The Squid Lid!” ” Because its soo cute!,better than the others”LOL and bye!

  10. I VOTE SQUID LID ITS FUNNY AND IT LOOKS LIKR HAIR

  11. I LIKE THE SQUID LIDITS AWSOME

  12. I LIKE THE SQUID LID ITS SOOOOOOOOO AWSOME

Comments are closed.

%d bloggers like this: